First days - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen Klein Ikkink - WaarBenJij.nu First days - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen Klein Ikkink - WaarBenJij.nu

First days

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

16 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Wauw oke, where to start...... haha

Ik heb totaal geen besef van tijd en data, het is maar goed dat ik zo'n app op mijn telefoon heb die mij reminders blijven sturen voor mijn vluchten.

Anyway, ik heb echt de tijd van mijn leven hier!
Veel mensen ontmoet inmiddels, ik trek al een paar dagen met een Britse jongen op die ik op dag 1 had leren kennen op Khao San Road.
Ik had eigenlijk al een bed geboekt op een slaapzaal voor 2 nachten, maar hij vroeg of ik zin had om mee te gaan naar een gay resort iets in Silom, de gay area van Bangkok.
Tja, we hadden een gezellige middag dus waarom niet?
Wij met een tuktuk (die krengen zijn me toch snel, en wat een stel malloten zijn ze hier in het verkeer) naar Silom.
Met mijn hoofd nog steeds in de 'waarom niet modus' gingen we aan cocktails, alleen was ik een beetje vergeten dat mijn laatste maaltijd om 4 uur s ochtends was in het vliegtuig (zo'n raar omeletdingetje met een zongedroogd tomaatje en een plukje peterselie, zag er best lief uit).
Maargoed, dat knalt er wel even in dan.
We hadden een kijkje genomen op de 'strip', zo'n boulevard met van die shows zeg maar, en waar iedereen aan je zit en wat van je moet ofzo..

Zelf vind ik dat altijd wel mooi om te zien, de extremen van de stad. Weg van al het propaganda voor toerisme en gewoon het echte Bangkok ervaren.

Na twee dagen zijn we weer terug gegaan naar Khao San Road, waar alle nationaliteiten samen komen.
We zitten momenteel in een guesthouse met rooftop swimming pool en bar.
Gisteren was zo'n prachtige avond, we begonnen met 2 en eindigden met een stuk of 10 mensen uit Zweden, Zwitserland, California, Engeland, Canada, echt awesome.
En opeens een groepje Nederlanders!
Ik had met een van de dames helemaal in een scheur gelegen omdat we best wel moeite hadden met opeens enthousiast Nederlands willen praten, maar we zaten nog een beetje te hakkelen in het Engels met onze hoofden vol van de beruchte buckets.
Dat zelfde meisje, Anouk, gaat ook naar Chiang Mai en vervolgens naar het zuiden, dus we meeten daar wellicht wel weer.
Helen, een vriendin van Shane sluit zich bij ons aan om naar Chiang Mai in het noorden te gaan van het weekend, dus dat word vast gezellig :)
Echt een ontzettend leuke meid, ze gaat na een paar maanden ook naar Australie en Nieuw Zeeland!

Echt waar, voor iedereen die het idee heeft dat het zo eenzaam is om in je eentje te reizen, it's not!
Je leert zo snel mensen kennen, en samen reizen is goedkoper op de een of andere manier, dus je trekt al gauw samen met anderen op.
En het meest waardevol vind ik de random goede gesprekken met iemand die je net heb ontmoet, mooie dingen :)

Voor de rest.. een Thais mannetje zit me ongeduldig aan te staren omdat ik blijkbaar plaats moet maken voor iemand anders.. dus ik zeg, tot snel :)

xx

  • 16 Januari 2015 - 07:38

    Elly:

    Fijn dat het zo goed gaat en dat je zo snel al leuke mensen om je heen hebt! enjoy☺

  • 16 Januari 2015 - 08:06

    Benthe:

    Het klinkt top!!!! Fijn dat je het naar je zin hebt

  • 16 Januari 2015 - 11:11

    Esmee:

    super dat je het zo naar je zin hebt!
    xxxxje zus

  • 16 Januari 2015 - 14:03

    Tamara:

    Klinkt goed! Geniet ervan! Xx

  • 16 Januari 2015 - 15:53

    André & Jacqueline:

    Leuk om te horen dat het super gaat, njoy !!!
    Greetzzz

  • 16 Januari 2015 - 17:14

    Albert-Jan:

    Wat leuk dat je als die mensen ontmoet heeft. Veel plezier verder en geniet ervan, cao

  • 16 Januari 2015 - 21:04

    Yulia Schimmelpennink:

    Hee jongen, wat leuk om te lezen dat je het daar leuk hebt! Geniet ervan en veel plezier :) Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jeroen

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 3685

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 12 Januari 2016

Carpe Somnium

Landen bezocht: